Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

måndag 1 mars 2010

Loppisfynd =)





Har varit på loppis i helgen både Lördag och Söndag så jag fyndade lite smått och gott. Smyckena är arvegods från min mormor i övrigt är allt fyndat på loppis. Var först till Boliden en sväng under Lördagen för att sen göra ett besök hos min kära mor som har och fortfarande är förkyld. Jag hoppas verkligen att hon kryar på sig snart.

På Söndag var det loppis i Skellefteå och Bureå med Lisa.L med den fina bloggen http://vackravitavingar.blogspot.com/ och vi båda gjorde fina fynd och vilken trevlig dag vi hade.
Fatet på bilden är inhandlat på folkparken i stan.

Sen så hade jag sån tur att jag hittade en exakt likadan liten zinkbalja under Söndagens loppissväng så de är dekorerade och står framme. Änglar och hjärtan kommer från Tant Grön vad skulle man ta sig till utan henne =)
De söta formarna som jag har värmeljusen i fick jag i julklapp av Anniqa, det tackar vi så mycket för.

Det var väl allt för den här gången hoppas på att hinna klart mitt pysslande nån dag i veckan så att jag får fota och lägga ut. Ha en trevlig kväll Kram...

5 kommentarer:

  1. Fina fynd på loppis, kom hit och pyssla med mig när jag har blivit frisk och kry igen, då kan vi sitta och göra keramikrosor och en massa annat kul i lera

    SvaraRadera
  2. Ja självklart, men du och Albin får se till att bli friska först =)

    SvaraRadera
  3. Både han och Mommo är förkylda, men Albin har bara lite hosta kvar. Det är värre för mormor Eva som varit dålig i 2 veckor =(

    SvaraRadera
  4. vilka vackra loppisfynd !!!!

    lyktan kommer från Partylite =) som jag säljer...

    SvaraRadera