Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

fredag 12 mars 2010

Lite uppdatering...




Nu är fönstret på plats, äntligen!!
Tant Grön har en likadan fast utan hylla, som jag gjorde åt henne till present.
Idén med hyllan kommer från Lisas lantlivs blogg , så jag har härmat henne lite. Passade på att skrapa och slipa bort färg medan Albin sov en dag här i veckan. Man måste passa på de få stunder som finns om man ska hinna med nå pyssel och hushållning. Pottskåpet står nu i hallen och jag är såååå nöjd. Plåtburken har jag "shoppat" i bagarstugan, brukar säga att jag ska shoppa när jag springer runt i våra uthus och kikar.
Har även pysslat i hop två Tilda dockor, inte riktigt klara ännu men hoppas på att färdigställa dem under helgen.
Börjar känna sug efter renovering åxå har sprungit idag och letat tapeten jag vill ha, men tydligen så fanns den inte kvar =( Ska drömma mig in i renoveringsvärlden strax så får vi se vad det blir. Ha en trevlig kväll med Fredagsmys kram från oss...

3 kommentarer:

  1. Vad fint!
    Har du mönster till Tilda dockorna?

    SvaraRadera
  2. Jag kikar förbi dig efter loppisen ska vi se om jag kan vara till hjälp =)

    SvaraRadera
  3. Snyggt, och nu har jag sett det i verkligheten.
    Men du har ju gjort mer fint som du inte tagit kort på

    SvaraRadera