Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lördag 20 mars 2010


Denna dag bjuder på lite olika aktiviteter, det blir VIP dag hos Anneli och Licko med koppning make up och massor med mer. Hade även tänkt hinna tväres på stan och köpa lite dreggel lappar till lilla Albin. Kanske hittar man nånting åt sig själv åxå.
Har hittat en ny hobby eller vad man ska kalla det kanske inte hobby direkt men jag har gett mig tusan på att jag äntligen ska lära mig sy. Vi får se hur det går med det, har iaf gjort två Tilda änglar kanske inte de tjusigaste men jag är på god väg så att säga.
Nu medans jag skriver inser jag ju att jag kan faktiskt sy dreggel lappar. Hmm bäst att passa på medans man känner inspiration.
Ha en underbar dag alla Kram från oss

3 kommentarer:

  1. Ha så kul på din VIPdag

    SvaraRadera
  2. vad du är duktig...du ska få igen Tilda mönstret, jag har gjort en men guuu va ful den blev...du ska få se när jag kommer över!

    SvaraRadera
  3. Ja oj va kul det var =)
    Men Inger du ska nog se att den är jättetjusig, du som är så duktig på att sy.

    SvaraRadera