Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

söndag 21 mars 2010

ÄGG


Nu har mina ägg hittat sin plats i hemmet.
Köpte lite blommor när jag var och handla i går afton och som jag kör in i garaget så ser jag denna trälåda som står på hyllan. Hade helt glömt bort den, fyndade dessutom en hel back med mossa som jag stoppat undan en gång i tiden. Gjorde i ordning detta lilla arrangemang i går sen blev det päroncider (alkoholfri) och brieost med en masa tända ljus.
En riktigt mysig dag från morgon till kväll. Vill även tacka Anneli och Licko för den trevliga stunden på deras VIP visning med behandling.
Ha en underbar dag i solen mina vänner Kram från oss.

5 kommentarer:

  1. Idag ska jag ut....kanske går jag vägen västerut!

    SvaraRadera
  2. Vi ska i väg en sväng men du ser ju om vi är hemma.

    SvaraRadera
  3. Hej dära :D vilket fint arrangemang du har gjort :D sy det e roligt! Jag har en symaskin, men fasiken vi kommer inte bra överens kan jag säga ;P kram

    SvaraRadera
  4. Man blir ju faktiskt lite äggad det ser vårligt och fint ut.

    SvaraRadera
  5. Min vägrar att sy raksöm fram, bak går bra. Nån dag kanske man blir vän med symaskinen och då jäklar ska det produceras saker =)

    SvaraRadera