Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

måndag 16 november 2009

Jaha då var det bara 12 dagar kvar, räknar denna dag som slut nu.
Kan då glädjas åt att bilen gick igenom besiktningen, men vill helst inte betala den nya skatten =/ Ganska stor skillnad mellan vanlig och lastreg, men det är en smäll man får ta.
Sambon har även burit in julsakerna till mig så att jag kan börja pyssla på lite med det i veckan.
På Torsdag är det dax för kalas då fyller lilla Elin 1 år. Jag är då faster till Elin och kommer att fira henne med buller och bång.
Nu resten av kvällen ska jag och Yxi (vovven) mysa i soffan och se på TV.

Ha en trevlig kväll alla / Maria

4 kommentarer:

  1. Nu kan man börja snacka om nedräkning...Ni tutar väl när ni kör förbi....

    SvaraRadera
  2. Ja åk då inte in på BB före Elin fyller år! Ni kan ju inte missa hennes första födelsedag. Fast det hade ju varit lite kul ifall dom skulle fylla år på samma dag. Lätt att komma ihåg iaf :)

    SvaraRadera
  3. Läckert med snöflingorna... men jag vill hellre ha en räknare till min skrivarblogg....hur?

    SvaraRadera
  4. Ska försöka undvika att föda nu på Torsdag, självklart vill vi ju inte missa hennes första kalas.
    Inger: ska kolla upp det här med räknare sen skickar jag på din mail.

    SvaraRadera