Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

tisdag 12 april 2011

Och så var det bara en dag kvar till BF, men det kan ju lika gärna dröja 14 dagar man vet ju aldrig med dom små liven. Kan då erkänna att jag är måttligt less nu vill gärna åka in NU på en gång men det lär ju inte hända. Nog om det bebben kommer ju när den kommer eller hur!!??

Hade i alla fall en helt underbar dag igår vilket kanonväder vi hade som toppades av supertrevligt sällskap. Vi åt plättar och Albin och Jonathan sprang omkring och busade, kaffe och gokaka ute i solen där vi blev kvar i flera timmar. Som pricken över i så fick man ju lite färg åxå kanske inte så konstigt med tanke på hur varmt det var igår. Sen komme Mange hem och eldade upp "rishögen" alltid roligt att bocka av en punkt på "att göra listan". Nu ska det ju bara snyggas till sen i sommar och byggas altan och badtunna.

Bänkade mig i soffan klockan 19,30 och bestämde mig för att inte göra något mer denna dag och så blev det förutom lite tvätt och så. Döm av min förvåning så har jag faktiskt fått sova minst 2 timmar i sträck natten som varit så vaknade ganska utvilad klockan 05,00 i morse.

Dagen har spenderats med lek och bus med Albin samt lite check att man har packat allt inför förlossningen. Hamnade till slut här framför datorn då jag tänkte att det vore kanske klokt att tömma kameran på bilder innan vi far.
Därav bjuder jag här på några kort hemifrån:

Albin och Elin som myser i tältet!



Albin som myser med grann tjejerna till en tecknad film!



Han hade så tur och fick smaka en smoothie av Linnea och den blev en favorit på en gång, så det lär nog få följa med i picknick korgen i sommar.


Så det var det nu är det nog dax att fixa i ordning någon middag sen får vi hoppas på att lillbebben vill kika fram snart. I morgon ska vi ju in på TUL för att se hur stor bebis är och hur den mår, håller tummarna för att dom säger att nu kör vi!!!
Ha en bra kväll alla...





5 kommentarer:

  1. Jaa, nu får den nya lille grannen komma!!!
    Vi håller tummarna.

    SvaraRadera
  2. grattis till Albins lillebror !! /anna

    SvaraRadera
  3. Hejsan Maria!!
    Jag hoppas verkligen att jag har lockat andra att fundera på en resa till Island. Det är verkligen en upplevelse =)
    Hoppas allt är bra med er och den lille.
    Kul med en till liten familjemedlem.
    Ha det bäst, så kanske vi ses på någon badstrand =)
    Isabel

    SvaraRadera
  4. A number of really prize blog posts for this site, saved to favorites. เว็บพนันบาคาร่า

    SvaraRadera
  5. ทางเข้า pg slot 88 แล้วกรอกข้อมูลส่วนตัวของคุณลงในฟอร์มการสมัคร หลังจากนั้นก็เสร็จสิ้นขั้นตอนการสมัครแล้ว pg slot คุณจะได้รับชื่อผู้ใช้งานและรหัสผ่านเข้าสู่ระบบจากนั้นคุณก็สามารถเลือกเกมสล็อต

    SvaraRadera