Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

måndag 8 november 2010

Nu har det slutat blåsa =)

Nu var det ett tag sen jag var in här men ska försöka bättra mig måste åxå ladda min kamera så jag kan visa några kort. Har iaf lånat Manges kamera för att fånga en del milstolpar på bild hmmm vad har hänt sen sist ja Albin han började gå och springa när han var 10 månader storkillen är ju nu 11 månader. Gissa om jag ser framemot hans kalas, här kommer det att pyntas ordentligt med ballonger och div =)
Han springer och spelar fotboll sen så är det som om nån har limmat fast SAIK klubban i handen på han, kan hända att nästa SAIK stjärna bor i detta hus.
Han var på sin första harjakt i Lördags med pappan och de sköt en hare bilder på det kommer sen.
Mamman i hushållet var på stan med alla brudarna och shoppade loss och gjorde ansiktsbehandling och fotvård. Käkade en trerättersmiddag och hade "syjunta" innan vi gick på All Stars kvällen blev lång men väldigt rolig. Tack alla för en riktigt trevlig dag/kväll ni gjorde övergången till 30 busenkel ;)
Nu ska här mysas och pysslas under dagen så återkommer jag med lite bilder sen. Ha en bra dag alla

5 kommentarer:

  1. Tack själv för en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka till Bloggträsket....
    Gissa om vi gjorde stora ögon när vi såg Albin åka vagn till harjakten.....

    SvaraRadera
  3. TACK själv. va underbart kul å se dig igen å alla andra oxå...

    SvaraRadera
  4. Ha ha kan tänka mig det, verkar som om både Albin och Elin hade roligt på harjakten.
    Det blir alldeles för sällan Marina men vi ses ju igen på Måndag =)

    SvaraRadera
  5. Hallå i stugan! Nu kikar jag in här, vad mysig blogg du har jag har en jätte tråkig. Skulle verkligen vilja få den lite mera snygg men jag kan noll om datorer och så haha. Aja men du får ha det så bra..

    SvaraRadera