Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

torsdag 11 november 2010

Lite mer uppdatering inte för att jag tror att det undgått någon att vi väntar tillökning, men den 8 April blir vi ännu en innevånare i våran underbara by. Fram tills dess så ska det göras i ordning här hemma med ett till barnrum så mitt pyssel och kontorsrum blir flyttat på. Jag ska flytta in i rummet innanför garaget så där får jag pyssla på i lugn och ro. "Kontoret" kommer att bli ett lekrum fyllt med leksaker och lämpliga barnmöbler. I Albins rum kommer det att ställas i ordning så att de så småningom får sova där tillsammans. Kommer att bli så kul att inreda allt och dyrt, tror att Albin och Algot eller Moa ska önska sig en slant av tomten till sina rum =)

Idag ska vi in till Byske för ett besök till barnmorskan får se vad hon har att säga om den ilande smärtan jag får när jag lyfter Albin tex. I går var vi på föräldraträff i Byske, det skulle väl bli en träff till så det ser vi framemot. I Tisdags var vi in till Skellefteå för att göra UL, jag bad min mamma följa med som barnpassare för syskon får inte följa med in.





Var så roligt att få se en bild av lillhjärtat längtar tills man får hålla honom eller henne i famnen.
Gick däremot inte så bra att få en bra profilbild när bebben dolde sitt ansikte hela tiden kanske denna ungen kommer att vara lite blyg...
Vi önskar er alla en trevlig dag

5 kommentarer:

  1. Byrackan skickar gratulationshälsningar till den trevliga nyheten!

    SvaraRadera
  2. men du man stellet alltid upp på att hjälpa till hos dig en att hjälpa till hemma så säg bar till( men jag städar inte)

    SvaraRadera
  3. Du får komma hit och pyssla andra helgen i December =)

    SvaraRadera
  4. Hej jo jag försöker simma ca tre gånger i veckan men inte alltid man hinner juh:) Får höra av dig om du skulle vilja följa någon gång eller på vattengympa :) Föresten så har jag anmält oss nu till föräldrargruppen i skellefteå på sjukhuset den startar i januari. Vars äre ni bor bör om jag inte hade helt fel så är bure,boliden,byske,skelleftehamn i samma... Ni fick inte se vad det va då på ultraljudet?? Vi ska då ha en litenpojke :) Kram så länge

    SvaraRadera
  5. Jo jag tror att de hör ihop men man sitter alla grupper tillsammans i det stora hela det är bara när man ska gå ifrån och diskutera gruppvis som man blir indelade i grupperna. Lilla bebisen gömde sig när vi gjorde UL så man såg inte ens profilen på lilla sötnosen. Jag får ju veta i April =) men jag tror att det är en liten Algot!

    SvaraRadera