Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

tisdag 1 december 2009

Tisdag

Hade så tur att min kära mamma skjutsade mig till BM idag, först till Byske sedan in till stan. Lite tidsfördriv blev det medans vi var i Byske, mamma hittade en massa fina garner på garnaffären.
BM i stan tyckte att vi avvaktar till på Fredag, så då ser vi vad som händer det beror på vad proverna antyder till. I övrigt så såg allt bra ut bebbe har det bra i sin lilla lägenhet.
Men mamman har det inte riktigt lika bra =( har mått väldigt dåligt den sista tiden, men snart är det ju dax.
Ett STORT tack till mamma som skjutsat mig idag, hade inte klarat mig utan dig =)

Ha en trevlig kväll alla / Maria

4 kommentarer:

  1. Nu är vi övervänta allihop...Ska du inte ta en slurk ricinolja i alla fall????

    SvaraRadera
  2. Risinolja brukar funka bra,jag håller tummarna Kram Sussi

    SvaraRadera
  3. Har hört att ricinolja gör bara att man börjar må illa och det har jag nog av. Nä tror på att hålla igång så gott det går förr eller senare ska väl rackarungen ut =) Tänkte att han/hon skulle få dela födelsedag med min mamma 3/12.

    SvaraRadera
  4. Ett rent nöje må jag säga, det var längesen jag såg Byske ( inte så mycket att se förresten ) men bra garnaffär iaf.

    SvaraRadera