Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

onsdag 2 december 2009

Snacka om att bli ihjälskrämd, nästan!

Vaknade mitt i natten av att musikmobilen ovanför spjälsängen började spela, det var nästan så att jag tappade andan. Sambon tyckte att sådana saker brukar nog haka upp sig och somnade på en gång igen. Vårat lilla mirakel i magen som brukar få lyssna på denna varje kväll vi går och lägger oss sparkade till och verkade rätt så nöjd. Själv så tycker nog jag att det var lite spoooooky!

Hundarna våra har varit en sväng på morgonen åxå, sambon sa att Tanja hade smitat. Konstigt tyckte jag för när jag fann dem så var det både Tanja och Yxi, men ingen Akira. Tur man har en åtel på lägdan, så man vet vart dogsen tar vägen. Mätta och belåtna har jag nu hemma alla tre, blir koppeltvång idag när de ska ut en sväng. Hundgården får husse se till att laga direkt han kommer hem, känner mig inte riktigt bekväm med att vara ute och rasta hundar i min situation.
Nu ska vi se vad resten av dagen har att erbjuda!
Kram och sköt om er / Maria

6 kommentarer:

  1. När jag öppnade dörren i morse satt nog eran lilla gråhund på vår bro =) vet inte vem av oss som blev mest skraj! Känner inte igen alla hundar här i byn annars skulle jag ha gått hem med henne. Bra hon kom hem iaf =)
    Kör på med lite advents6 ska du se att bäbin kommer! Ha en bra dag! Annelie i (i grönhuse)

    SvaraRadera
  2. Mycket spoooky, men kanske ett tecken till bäbisen.
    Ricinolja, advent6 och lite spring i trappor (du får låna min) så VILL nog bäbisen ut i friheten!

    SvaraRadera
  3. Tror nog att lill grå var nyfiken på eran hund =) Tur dom drar sig hemåt så småningom, nu har då husse lagat dörren så i morgon "kanske" det inte sitter en liten grå där.

    SvaraRadera
  4. Hej Maria, jag vet ju att du inte är här, men tittar in ändå....saknar dig
    Kram från Mamma

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!!!!!
    Skönt att den "lille" äntligen kommit!
    Han är sååå välkommen som byns yngste medborgare!

    SvaraRadera
  6. Grattis Maria och Magnus!
    Ryktet förtäljer att det var en stor guldklimp ni fick. Hoppas att ni alla mår bra!

    SvaraRadera