Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lördag 15 augusti 2009

Lördag


Var in till ske-å och spelade minigolf med Lotta Robban och Livvan, jag vann men inte med mycket, själv hade jag satsat mina pengar på Lotta!!!Det var väldigt roligt med miningolf, det tyckte alla förrutom Mange som hamnade på sista plats=)
Efter minigolfen så bar det av hem till Lotta för lite snack och umgäng helt klart en bra Fredag eftermiddag.
Idag Lördag så blev det stan i gen för lite umgänge, synd att alla gamla vänner ska bo så långt bort.
Såg iaf en intressant grej när jag passerade genom centrum, någon har dekorerat rådjuret som står så vacker brevid statt. Hon hade fått halsband och benvärmare självklart blev detta fotat och skickat till mamma som är totalt virktokig. Ska se om jag kan lösa det här med fotografierna till veckan så att det kommer upp nå fina bilder här på bloggen.
Nu blir det filmkväll i soffan så ha en trevlig kväll alla/ kram från Majsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar