Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

torsdag 20 augusti 2009

Har varit hos BM i dag och hon tyckte att bebben var lite stor så det blir lite tätare kontroller och mer ultraljud. Men alla prover visar bra svar behöver inga extra tillskott ännu inte ens järn för ovanlighetens skull.
Det var då inget att vara orolig för, men jag började tänka att vad händer om han/hon tittar fram tidigare???
Man kanske skulle vara förberedd, har nästan allt klart men det fattas lite. Sängen är det som är kvar men den står hemma hos Hero. En kamera kan ju vara roligt att ha när man får barn. Så det blev shoppingrunda och insåg fort att en vanlig digitalkamera kostar 2000:- en enklare systemkamera kostar 4000. Japp det blev en systemkamera då ska man bara lära sig hur den funkar.
Jag vill ha massor av kort på min stora mage och bebben, så nu är det bara att fota sig fram.
Bilder på allt möjligt kommer så fort jag kan ladda upp, måste byta dator åxå tydligen så passar inte usb på mitt gamhärk =)
Ha en trevlig kväll kram /maria

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på bilder från din nya kamera. Det är bra du är förberedd, man vet aldrig när dom små liven kommer. Mormor längtar.

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ va kul att få denna länk??? varit in på din gamla blogg typ varje dag men inga nya inlägg men nu förstår jag varför:-)

    SvaraRadera