Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

torsdag 16 juli 2009

Shoppingtur

Hej hej i går ringde min brors flickvän och frågade om jag ville ta en tur på stan och så blev fallet för gårdagen.
Jag och Jennie var och tittade på babyproffsen och Barnens hus bland annat, ett fynd blev det i form av en bilbarnstol. Det är sådana saker som jag inte vill köpa begagnat i fall att de varit med om någon krock.
Har nu beställt den och får den nog i Oktober nån gång, så det blir ju lagomt. Barnvagn tror jag att jag har bestämt mig för en och den finns på blocket mycket billigare än på affären. Det är ju vansinne att lägga ut 8000:- för en barnvagn.

Ja ja som vi står inne på barnens hus så kan man tro att taket ska rasa in, vilket busväder det var i går. I dag har vi haft rätt så mycket åskväder här hemma åxå, så vi tog en tur med hundarna till Kåge. Det är konstigt att Tanja är så mycket lugnare i bilen än inne hemma när det åskar, de andra två är hur lugna som helst vart de än befinner sig.
Nu ska jag göra mig i ordning för en deckarkväll med miss Marple på kanal 9 .
Ha en trevlig kväll alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar