Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

onsdag 29 juli 2009

Onsdag


I dag ska vi fara och titta på barnvagn, få se om det är nån vi vill ha!
Har spanat på blocket om begagnade barnvagnar, de nya är nästan lite väl dyra i mina ögon. Som tur är så behöver jag inte åka långt, de som har den är på semester i deras stuga som råkar ligga 5 km från mitt hus =)
Det är ju nästan så att man skulle kunna gå dit, om man nu inte hade lagt på sig 25 kilo för då orkar man bara en väg.

Har i dag gjort bebbes lilla rum, det blev vitt sen ska det in en massa färgglada prylar, ska även göra en mätsticka att ha på väggen. Måste nog skaffa mig en kamera för en bild säger så mycket mer än bara ord!

Ha en trevlig kväll alla och glöm inte miss Marple kl 20.00 det är ju ett måste att se =)

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken på babyrummet, kommer och tittar snart.... Det är säkert jättefint

    SvaraRadera
  2. Hej, hoppas du får må bra! Klokt köpa beg barnvagn, vi köpte en till Joel på Blocket för 800:- Funkar precis lika bra som en ny! Det är ju liksom samma funktion!
    Hoppas vi kan ses nån dag / Lisa

    SvaraRadera