Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

fredag 5 februari 2010

Solbacken...






Strumpbyxorna kommer från Lindex butiken på Solbacken, tror Albin kommer att passa bra i grönt och rosa.
De gröna hjärtanen kommer från ICA MAXI, passar utmärkt ihop med min gröna tapet. De små söta rosorna på klädnypor fick jag tips av mamma vart man kunde hitta och vad man kan använda dem till. Blir nog till att pyssla lite nu till veckan om det blir nån tid över. Rosorna ska fästas på en gammal tvättbräda, har en vit i garaget så jag tror det blir att använda den. Mamma har likadant i sitt kök så jag "härmas" väl lite. Rosorna finns att köpa på RUSTA.
Nu är det nog bäst att jag packar vidare vi ska ju åka till stugan som är belägen i Polcirkeln. Blir både roligt och spännande att fara på skotertur med lilla Albin som fyllde 2 månader igår.

Ha en trevlig helg alla läsare och tack för att ni finns Kram

3 kommentarer:

  1. stuga vid polcrikeln , d var inte illa :D dett blir en ganska så lång resa ;) och du, vilken fin overall du klickat hem. jag tror minsann jag har en likadan som jag köpt på myrorna, knappt använd :D du, dom dära rosorna var ju då söta som socker :D tack för tipset! Ska inhandla sånna på måndag då vi ska på stan, ska på föräldraträff först gången. Tack för din fina award :D jag lägger upp den på lördag då jag uppdaterar bloggen :D ni får ha det så bra nu i stugan och trevlig helg :D mvh Lisa

    SvaraRadera
  2. Det gick så bra att åka bil, han sov nästan hela tiden. Blir nog kanske att åka till helgen igen
    Jag bara älskar Tradera man kan ju hitta så mycket där =)
    Om du är ute efter vanliga fotoramar utan glas och bakstycke så är du välkommen till Norrlångträsk å hämta. Har ett helt hus med ramar har gått så långt att jag använder dem som tändved åxå=)
    Ha så kul på föräldraträffen.

    SvaraRadera
  3. Det beror på hur dom ser ut ? kan du fota och maila på Lisa83an@hotmail.com?
    Du, jag har en bok till salu om du e intresserad ? "inred och dekorera ljust och lantligt", den e såååå FIN! goggla så hittar du den :D 80 kr ska jag ha för den :D mvh Lisa

    SvaraRadera