Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

onsdag 14 oktober 2009

Fönstertorkning =(

I dag är det fönstertorkning som står på menyn, men troligtvis så hinner jag nog inte med så mycket!
Det känns att kroppen börjar vara sliten, men lite gran ska man väl orka! Med många små pauser så =)
Har nu börjat känna av höften väldigt mycket när jag ska sova, känns som om jag har nån spricka eller nå, men så är ju inte fallet.Det är helt naturligt och övergående som tur är, inte vill man väl gå omkring och ha ont jämt. Bara 46 dagar kvar nu och jag längtar så att få hålla om våran lillplutt. Men tiden tycks ha gått väldigt fort, sen dag ett, så länge man håller sig sysselsatt.

Nu till dagens aktiviteter: Fönstertorkningen och städning av sovrummet står som prio denna dag, i kväll så ska vi bort en liten sväng för att gratta nästa 40 åring. Ett stort grattis till Åsa som fyller 40 år i dag.
Efter firandet så är det nog bara hem och sussa så man orkar upp till jobbet i morgon.
Ha en trevlig dag alla / Maria

1 kommentar:

  1. 46 dagar Maria, nu är de inte alls länge kvar tills ni få hålla i erat lilla knyte! Du kommer inte hinna blinka så är den dagen där! Så roligt :) Trevligt att jag hittade åt din blogg, då har ja ännu en spännande blogg och följa!! Sköt om er, å hälsa till karln i huset också från oss!

    SvaraRadera