Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

fredag 11 september 2009

Fick den nya (gamla) datorn i går, men upptäckte att skärmen passar inte till trodde ju att det var som en standard grej. Hade redan hunnit flytta om allt och sen när jag skulle tillbaka med allt till den föregående datorn så gick musen sönder. Men jag kan garantera att det spökar här för i dag funkar det allt förutom kopplingen till den nya datorn förstås.
Dagens schema lyder:¤Börja klippa gräset ¤ Ta hand om tvätten ¤Kolla upp om LK-Elpannan¤ Ringa till kennelregistreringen ¤ Fixa en skärm och mus till datorn ¤ Äta ¤ Beställa bränslefilter¤ Beställa glykol¤STÄDA....då är ju frågan hur mycket jag kommer att komma i håg?? I och med denna graviditet så kan man tro att jag lider av alzeimers, mycket passerar rakt i genom. Men äta torde jag komma i håg iaf, annars blir Albin arg =)

Ha en trevlig dag alla/ Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar